6 comments on “Morgonstund

  1. Oj vilket fint morgonväder du hade och jag ser/läser att du var uppe med tuppen också.
    Jag ville inte heller bara välja en bild utan det blev flera, men hos mig var det dimmigt.

    Ha det gott!

    • Ja det var härligt, men herre du milde vad trött jag var på kvällen.
      Det kostar på med morgonstunder.
      Glad påsk på er alla

  2. morgonstunder är underbart, jag är så fascinerad att jag trackasserar min omgivning med senaste fotot, -ofta. men det finns en å annan morgonstund i min blogg med. titta gärna /rebecca

  3. Pingback: Sunrise in the archipelago « T’s FotoBlog

Kommentera

