10 comments on “Veckans Fönster

    • Japp, jag trivs ruskigt bra i växthus, och flyttar gör jag mer än gärna..
      Men,, var hittar jag mina växthus på ca 1000kvm, och kanske ett bostadshus oxå,, suck (ler)

  1. Skön bild! Funderar på att åka dit i dagarna och gå runt och njuta av allt det vackra!
    Känner tyvärr ingen!

    Trevlig lördag!
    akson

  2. Härligt växthus, en dröm att ha. Här är det många fönster som har den spetsiga formen. Vi har haft två större växthus i närheten, men efter ägarbyten så är de inte samma sak längre att gå där och njuta av all grönska. Ha en solig och skön helg. /Amanda

  3. Ja, växthus har visst fönster så det förslår. Spetsar finns det en och annan också. Inga växthus till salu så vitt jag vet. Går det inte att bygga ett själv?🙂 I alla fall ett litet …

    • Jo, många spetsar är det, även hela husen är ju spetsiga, även om det är trubbiga vinklar.
      Små växthus går att bygga, men, jag vill ha ett växthus på ca 1000kvm.

  4. Visst finns det spetsar i Ditt fönster, lite skillnad på storlek på det jag hittade idag, tyvärr inga tips om växthus till salu,men skall lägga Din önskan på minnet.

    Ha det gott!

    annette

  5. Tack, alla ögon och öron som kan ha mig i åtanke blir jag jättetacksam för. Får jag tag på mitt drömställe, kan det bli ett intressant mål för en fotoresa.

Kommentera

