6 comments on “Kika in genom portar

    • Ja det är kul att kika in, men ut ser man inte. Ljuset i glaset där inne är lampor o reflektioner, ute är det riktigt mörkt.

    • Ja tänk om jag hade haft stativet med mig, 0,4 sek exponering är inget man bör handhålla (ler)
      Är hissen läskig? Varför då?
      Man ser ju ut och är inte instängd i dem,
      tycker jag känns rätt skönt att slippa.

  1. Pingback: Veckans port #9 - en detalj « Veckans port

    • Tack för det, de va kul att du gillade bilden. Det var riktigt kul att gå runt o kika in överallt, kommer säkert att göra det fler gånger. Men då ska jag absolut släpa med mig staffliet.

Kommentera

