13 comments on “Nattliga fönster

  1. Man får ha ögonen med sig på alla promenader även nattetid, man släpper inte
    tänket att nu måste jag hitta ett runt fönster….och du lyckades…!
    Kramen!

  2. Tycker Du verkligen fångat ett fint runt fönster, men framförallt tycker jag om stämmningen i bilden, lite sommarnatt över det!

    Ha en skön kväll!

    annette

    • Sommarnatt var det, och om inte förnuftet hade få talat, skulle jag gärna gått runt på bakgator i flera timmat.

  3. Vad kul att det finns fotoklubbar. Det skulle jag gilla. Lyckan var ditt expriment på väg hem. Du fick på köpet ett runt fönster, med fin inramning. /Amanda

    • Fotoklubbar är mycket vanliga och finns i de flesta städer och på många orter. Där kan man lära sig mycket av övriga medlemmar.

    • Jo stjärnan syns, trots att det är fotat mitt i staden, men fönstret är verkligen inte snyggt fotat.

  4. Stjärnan ser då skarp ut i alla fall. Men visst är det svårt att ta foton i kvällsmörker. Jag har funderat på att ta med mitt stativ ut på stan en kväll, för då blir det mycket lättare att få skarpa foton.

    (Nu är jag tillbaka igen med ny dator.)

Kommentera

