8 comments on “Öppet och instängt

  1. Det är lite roligt med sådana ”instängda” fönster tycker jag, har nog bara sett det ett par ggr tidigare, första gången på ett hotell i Malmö, trodde jag var lite knäpp först när jag öppnade och mötes av en innervägg ett par meter rakt fram, så visst är Ditt fönster både instängt och snyggt!

    Ha det så bra!

    annette

    • Ja de är lite kul, skulle gärna kunna tänka mig att fler fönster inomhus. Kanske mellan olika delar i ett hus eller vid trappuppgångar.

  2. Jo, jag har också råkat ut för sådana konstigt instängda fönster som inte leder ut utan in. Det är väl reflektionen av det fönster (eller dörr?) som leder ut som syns?

    • Japp, reflektionen är från ett fönster snett bakom mig, och det leder ut. Hela platsen är som läktaren i en kyrka, tittar man ned ser man bänkraderna. Så här var det verkligen högt i tak.

  3. Pingback: Veckans fönster 38 (19 juni): Färgat | Susannes fotoblogg

Kommentera

