14 comments on “Stilla, som i en dröm

  1. Låter poetiskt när du beskriver blomman! Bilden är vacker! Ljuset och de milda vita, blandat med lite mjuka gula och gröna färgerna. / Ha en härlig tisdag!

  2. Vacker bild på den härliga Summer Snow. Fint ljus.

    Jag har också en som också tokblommar och brer ut sig – men det får den göra för den är så vacker och tacksam!

  3. Tack för alla goa kommentarer,
    tror jag är inne i en ljus och skir period
    gillar sådana bilder lite extra mycket just nu.
    Kanske beror på regnet och den annalkande hösten
    vem vet.

  4. Vilken häftig blomma och superfin bild, ja den är verkligen drömsk. Och vilket passande namn då om bladen blir till snö🙂 Jag har absolut nollkoll på blommor så det här var intressant läsning, och bilden som sagt, helt underbar.

    Det kändes så fantasilöst med solnedgång för jag hade väl minst 30 stycken från olika kvällar, och så hade jag andra ”roligare” bilder men som jag använt i andra teman. Och även om jag kände mig fantasilös så tyckte jag ju att alla andras solnedgångar var superfna. Men också en anledning att det kändes fantasilöst, det var ju rätt givet att det var ett tema som skulle locka till många solnedgångar/kvällsbilder och det ÄR superfint, men ”jag vill inte va som alla andra”🙂

    • ”Endast döda torskar följer med strömmen”, är ett uttryck jag gillar..
      Och ändå,, kom ihåg,, vi är alla gjorda av samma stjärnstoft………

  5. Snygg blogg o otroligt snygga o kreativa bilder! Gillade den här makrobilden jättemycket! Du har fått till en fin oskarp bakgrund o en drömlik känsla i bilden! Skickligt!
    Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!
    Mvh Nina

Kommentera

