6 comments on “Veckans Macro 35

  1. Undra sade flundra om det inte är några kattklor rent av…
    Efter att inventerat din blogg kommer jag med denna chansning!

    Nu e det bara att hålla tummarna.
    Du har en grym kvalitet på dina bilder. Att få se detaljer i 100px storlek är ju fusk. Jag får skärpa mig och använda stativ och dessutom göra i ordning bilderna innan jag får dåligt samvete varje tisdag förmiddag då Mimo publicerar sitt bidrag!

    Hej svejs!

  2. Jag håller med! 2 av spetsarna på en 4 taggad gaffel som ligger påen glasskiva. Vridit på bilden har hon oxå gjort…listigt!

Kommentera

