16 comments on “Tre Siluetter

  1. Vackra siluetter! Västerbron blir min favorit, för den bron gillar jag verkligen. Stockholm är så vackert just därifrån.
    ha en trevlig vecka

  2. Tack för att du tyckte till om mina siluetter. Håller med er läsare, så nu har jag ändrat om det. Bilderna är större och jo.. det blev mycket bättre.

    Hos dig gillar jag bäst mitten bilden, bra komponerat, men kanske ännu snyggare utan person på bron, men det kan man ju inte alltid styra.

  3. Tack Snälla
    för alla fina kommentarer
    ibland är de bästa bilderna något man knäpper av på måfå
    så är det med bron, en hastig titt en spännande linje och bara ett knäpp.
    Kul att ni gillade den.

Kommentera

