4 comments on “oväntat i kollonin

  1. Pampigt och vackert, de har säkert lika fint innanför den oväntade dörren. /Margareta

    Titta gärna på min insamling tillsammans med Cancerfonden. I år heter min insamling. ”Flera Liv ska Räddas”

  2. Ja verkligen en otroligt vacker grind. Jag skulle inte säga ner varken till kolonilott eller en sån grind🙂

    Fota med spegel är kul fast den jag har är så liten, jag är på jakt efter en större. Hmmm, inser just nu att det är rätt bra spegeleffekt i scannern…🙂 Det är nog bara tre bilder jag tagit med spegeln och på en måste jag ha riktat blixten på nåt märkligt sätt för spegelytan ser helt svart ut, det blev lite annorlunda:

Kommentera

