14 comments on “gott!

  1. Wow, egna vindruvor. Jag har en klase i men jag tror nog inte den mognar nu när det varit frost. Tomater har jag i växthuset och jag tror de har klarat sig ännu. 10 kg är otroligt mycket……….tur att du fick hjälp av väninnan! /Anette

    • Ibland kan det bli lite för mycket av det goda,
      kokar just nu tomatmarmelad med vaniljstång och kanelstång, luktar underbart

  2. Oj.. Så flink du er! Nå ble jeg selv også fristet til å prøve meg på egne druer. Tomater er også en favoritt som jeg har fått til før🙂

    Ha en fin dag.

  3. Fin bild. Det vattnas i munnen. Så gott med egen skörd. Jag var så besviken sist jag köpte vindruvor. Dom smakade absolut ingenting.

Kommentera

