16 comments on “kusligt?

  1. Underbart, jättekul. Jag skulle bra gärna fixa ett sånt spöke precis bakom knuten, så ungarna inte ser den förrän de är framme och ringer på. Det hade varit jättekul, men jag vågar nog inte …

  2. Oj så fint, snygt !!!! Jag har också lite likadant på min veranda med en häxa om du läser min blog lite neråt och min kusliga katt hittar du där också och 20 Sweetsauer challenge pics too🙂

  3. jisses vad kreativt…kan förstå att det blev kusligt, när
    mörkret kom….i vem av figurerna gömde du dej i.
    för erkänn att du hoppade fram och skrek buuu =)

Kommentera

