8 comments on “Svart-vita fönster

  1. Kul att se vad lite färg kan ändra en bild. Vad man föredrar är nog vilken känsla man är ute efter.
    Fint och stämningsfullt i sin enkelhet!

  2. Och jag tycker att den första bilden ser ut som en svartvit med sepiaton. Fast då är det väl inte det då utan i stället så att mina ögon ser fel.🙂

    • Visst ser det ut som sepiaton, men så ser verkligheten ut i det här fallet. Inte tror jag att det är något fel på dina ögon inte

  3. Orginalet är en mjukare och varmare bild och juats i det här motivet föredrar jag den varianten. Annars är jag en stor älskare av svartvitt också🙂
    Vad mysigt det ser ut med ljusen! Nu ska jag kika in på din julblogg.
    Må så gott!

Kommentera

