6 comments on “Best of 2009?

  1. Tack för den fina kommentaren. Jag är jätteglad att allt gick bra med mig, men det som gör att jag är ledsen är att bilen som jag körde är min kompis bil, och alltså inte min. Därför känns det inte så bra, men han liksom du säger: Att sånt kan hända vem som helst, och att jag ska ta det lugnt. Får vi bara bort bilen från diket också, så ska nog allt detta lägga sig.
    Ha en riktigt bra kväll!
    /Maria

  2. Glömde ju att skriva: Din macrobild är superfin. Om det ändå vore sommar snart :))
    Ha de gott!
    /Maria

Kommentera

