7 comments on “Reflekterat

  1. Det är mycket som finns att titta på i din spegling! Och Turning Torso är också med!

    Sen undrar jag lite över raggarburgaren. En sån har jag aldrig sett. Verkar inte så gott.

  2. Raggarburgaren har säkert sås o kryddor från Dr PerFood, haha, inte skulle jag vilja ha den. Men vi får kanske fråga mågon Malmöit.

  3. Hmm, försöker fundera ut var du står när du fotograferar, men är inte tillräckligt hemma i Malmö för att kunna avgöra det trots att jag fotograferat just Turning Torso en hel del. Läckert att se byggnaden reflekterad så här.

  4. Eftersom Turning Torso och Kockumskontoret speglar sig så fint måste det vara korvmojen nere där Flygbåtarna lade till en gång i tiden.
    Raggarburgaren är vad jag vet inget lokalt påhitt, utan något som Sibylla serverar, precis som deras Raggarmeal. Den viktigaste ingrediensen lär vara räksallad.😛

  5. Tack Jah Hollis, för både lokalisering och kunskap om Sibyllas sortiment
    Ja, nere i hamnen är det, ”bakom” tågstationen, tror jag har högskolan aldeles bredvid. Om flygbåtarna la till här vet jag inte men den lilla fyren ligger väldigt nära.

Kommentera

