13 comments on “Min glittriga jul

  1. Du behöver inte oroa dig, det är helt okej att ha med flera trissbidrag🙂 Jag har ingen regel som säger att man bara får delta med en fototriss, utan är det så att man blir inspirerad av temat och vill fotografera flera olika trissar är det bara roligt.

    Jag håller med om din fundering kring att det är roligt om trissen har en röd tråd som gör att de tre bilderna hänger ihop, och jag uppmanar gärna till att tänka så när man sätter ihop sin triss, men jag vill inte ha det som ett krav. Men när jag har tävlingar så är det absolut ett plus om trissen hänger ihop fint när jag väljer ut finalisterna.

    Ha en skön julhelg och välkommen tillbaka till trissen i januari!

    • Vilken tur (ler)
      Klart det inte ska vara ett krav, men jag vill ju så gärna att alla ska bli bättre och lära sig massor hela tiden. Tycker sånt är viktigt, men det är ju bara min åsikt.
      Gott Slut

Kommentera

