19 comments on “Personligt

  1. pännande med loppis. Älskar loppis. kulle kunna fylla hela min sommarstuga med loppisfynd. I Värmland där jag tillbringar mina somrar kryllar det av loppisar. Såååååå roligt och sååååå billigt. Dessutom får man chansen att träffa en och annan loppisägare med riktig personligb stil.

  2. Hmmm, att jag inte har tänkt på det…😐
    En loppis är ju otroligt personlig egentligen!
    Tack för påtalandet, nu fick jag något att fundera över. Kul triss med andra ord.

Kommentera

