40 comments on “Mönster

  1. Vackra tyger,former och mönster så klart.
    Tycker bäst om första bilden där det finns så mycket olika matrial o mönster.
    Blir nästan sugen på att inreda om. Men ack är alldeles för lat för det så jag får nöja mig med att kika på det fina!

    • Haha, då var det bra bilder, tanken var ju att inspirera och det funkade tydligen.
      Men ibland räcker det ju att möblera om i huvudet,, det lät konstigt,, jag menar att fantisera om att möblera ;=)

  2. Så mycket nytt och fint som kommer varje säsong. Säger som Rajson, nöjer mej med att titta och njuta. Foto nr 2, franskanten är ju så läckert.

  3. Fina kort och sà tittade jag pà huvudbilden… Fin, màste vara tagen fràn Hornstull, kanske Münchenbryggeriet… Länge sen jag var i Stockholm iaf, en mànad sen en förmiddag, var mest i Roslagen och Södertälje när jag var pà semester i Sverige…

  4. Tack för kommentar. Att vara ”mönsterskapare” måste vara lite som att fota. Färger, former, nyanser mm mixas till en njutbar helhet. Snygg triss!

Kommentera

