16 comments on “Att tända ljus

  1. Vilka härliga stearinljus och så fint tolkat! Och TACK snälla för din kommentar! Du har rätt och egentligen vet jag det men ibland blir det så jobbigt att vara så annorlunda och gå emot mängden! Tack snälla för dina ord som jag tar med mig och kommer sätta upp på väggen här och läsa då och då när känslan av uppgivenhet är större!

    • Ja det är jobbigt att alltid gå sin egen väg, tänka sina egna tankar och göra egna val… Och ibland önskar man att det var enklare, men jag har slutat önska att jag vore som andra.. För då vore jag ju inte jag.
      Bara döda fiskar följer med strömmen!!!😉

Kommentera

