11 comments on “Linslus-Katt och inför Samhain

  1. Hahaha, så är mina katter med! Envisas med att gå undan eller vända rumpan till när jag vill fota, men lägger sig mitt framför kameran när det är nått annat jag ska fota. Som golvet jag skulle fota idag… Och det du gör är återvinning i sin allra mest kreativa och roligaste form!

    • Tack Freja! Ja det är både kul o kreativt att återanvända. Och Katter,,, om de åtminstone kunde vara still när de står 10 cm från linsen,, då kunde man ju få balla macro, men vem vill fota under svansen på dem?!? (Hahaha)

  2. Det finns en app som hanterar videos så att man kan plocka ut stillbilder ifrån videon.
    Kan det vara något för dig? Kommer tyvärr inte på namnet nu, men jag kan leta igen,
    om du så önskar.

    • Jag tror det blivit något fel här. Jag har ingen video och jag vill inte plocka ut några bilder! Trodde du att du skrev på någon annans blogg?

  3. Du berättade om hur svårt det är att fotografera dina katter. De sitter inte stilla etc.etc. Jag antog att du har en kamera, som även kan ta videosnuttar, men det har du alltså inte. Ursäkta.

    • Jodå, den kan filma. Men det skulle aldrig falla mig in att plocka en stillbild från det. Jag fotar bara i Raw och kräver rätt bra kvalitet så det är inte ett alternativ för mig. Men tack för att du brydde dig.

Kommentera

