22 comments on “Höst-Rosa Rosor

  1. HELT fantastiska! Små konstverk! Jag har sett detta förut och fått ”receptet” men nu är jag helt lost! Hur har du gjort? Det är ju verkligen den rätta tiden för detta nu!

    Ha en skön söndag!

    • Ja, testa!! Och kom ihåg att första försöket räknas aldrig, det är en ”testomgång”. Men det är verkligen enkelt nä man kommer förbi första fumliga.

  2. Tack för länken till HUR. Jag har sett dessa rosor på fler ställen och funderat – men inte kommit till skott för att prova. Och din julblogg – som jag förträngt under hela sommaren😉 den känns nu mysig och helt i tiden! Lägger den i min RSS-läsare för mer sköna inslag de närmsta månaderna!
    Jo, och din triss… jag gillar den. Skön ton i bilderna!
    http://provtyckningar.blogspot.se/

    • Tack Eva!! Hoppas du kommer till skott innan löven torkar och blir sköra!
      Och Julen, den ska man väl förtränga stor del av året!😉 Men nu börjar nån sorts försiktig vinterstämmning infinna sig, hoppas du kommer finna lite inlägg som passar Din smak.
      Ha en skön Söndag, själv ska jag ut och plocka Aroniabär snart.

Kommentera

