Limma på våren

Ett konstigt uttryck med två olika betydelser, lustigt nog stämmer båda på mig.
Att jag ”limmar” (gillar, vill bli del av) på våren är väl inte så konstigt, det tror jag de flesta av oss gör,,
men sedan har jag även limmat lite vår på några gamla keramikfåglar. De var rätt slitna och hade skrikiga färger, men nu är de mjukare och jag gillar dem bättre.

pippi-1 pippi-2 pippi-3

Dessa småfåglar finns även till försäljning i min webb-shop tillsammans med annat jag gillar.

Andra bilder, Människoskapat hos Fredagstema, I like hos Torsdagstema.

/T

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 thoughts on “Limma på våren

Kommentera

