14 comments on “Måndag-kväll på stan

  1. Ja inte saknas det sten i Stockholms stad. Vackert så det nyper i hjärtat, där bodde jag under ca 20 år, fram till 1995 då jag drog ut på landet. Inte längtar jag tillbaka till storstan men det är underbart att få bli lite nostalgisk, fantastiska foton, jag var en nattuggla o strövade ofta omkring i natten

    • Tack paulamerio! Jo stan är fin, framför allt på natten när det är mer ”lagom” med folk. Och jag förstår att du väljer landet, det skulle jag också vilja göra. Kul att det finns fler ”nattugglor”😉

    • Visst är det fint🙂 , men jag skulle aldrig vilja bo där inne. Det är aldrig tyst, och ingen frisk luft.

Kommentera

