Innan regnet kom

Veckans triss vill se hur vi har det idag, det passar mig utmärkt
eftersom jag just laddat in lite nytagna bilder.

Dagen börjar med strålande sol, jag och katten lägger oss
och myser på balkongen en stund.

triss4-4

Efter ett tag ser jag molnen torna upp sig, tänker att det är bäst att ta de där fotona innan solen försvinner.

Så jag hinner ner för att hitta lite vattendroppar i några daggkåpeblad och sedan stoppar jag in kameran i min underbara klematis ”Sommer-snow”
Dessa tre bilder blir min triss, så här ser min dag ut, än sålänge..

triss4-1

triss4-3

triss4-2

Strax försvinner solen i mörka moln och en kvart senare öser regnet ned.
Men då sitter jag redan framför datorn med en kaffekopp.

För fler Triss följ länken till höger

/T

17 reaktioner till “Innan regnet kom

  1. Till alla KATT-älskare!
    Javisst är han go,,
    men han ingår faktiskt inte i trissen.
    Men mig gör det inget att ni väljer honom 😉

  2. Fina bilder alla tre, nej fyra var det visst ;-D
    Katten ser så skönt avslappnad ut men om jag måste välja ut någon favorit så blir det clematisen…Den är gudomligt vacker!
    Må så gott!

Lämna en kommentar