Skön triss

Igår var en skön dag, strålande sol, blå himmel, och 5 timmar utomhus.
För att dela med mig av min sköna dag blev det denna triss från Bergianska

Vid ingången växer mistlarna, denna fanns i ett äppelträd med ett fåtal röda äpplen kvar

På väg ned till vattnet brukar jag ställa mig inne i en hängbjörk, även vissna löv är vackert.

Bort mot tornet beundrade jag ett äppelträd, förvånad upptäckte jag denna lilla krabat högt upp

Hoppas ni alla har en skön dag, fler finns att beskåda i Veckans Fototriss.

/T

25 reaktioner till “Skön triss

  1. Skön triss som man blir glad av.
    KAn inte bestämma mig om det röda äpplet lyfter fotot eller är bara störande, hmm…?!
    Björklöven har en så läcker färg och fågeln sitter som ett smäck över snugga äpplet!
    Solen sken även hos mig igår men attans , jag hann inte ut!Idag har jag tid med regnet det bara öser ner.Så går det när man inte passar på.

    1. Så är det, när solen skiner släpper man allt, korta ögonblick är viktiga.
      Jo äpplet på översta bilden är helt klart ett frågetecken 😉

  2. Åh, sol det har vi inte varit bortskämda med under november. Här bara regnar det… Men fina bilder alla tre, men första blir nog favorit. Läckert med det röda äpplet i bakgrunden.

  3. Solen var även här för att vända om till gråväder o regn denna söndag igen.. blir lite trött på det där vädret nu. Din trea är fantastiskt skön med äpplet o pippin:-)

  4. Härliga bilder. Sista bilden är favorit. På ett sätt skulle man kanske vilja se mer av pippin, men på ett annat sätt är bilden ganska häftig som den är.

Lämna en kommentar