Tillbakablick feb -09

Februari blev en vintrig månad, en typisk sådan som man ofta stannar inomhus under, och att fota inne på vintern är ju en rätt mörk historia 😉
så man tager vad man haver.

Köksbänken med sina lysrör är ju en rätt upplyst plats, och med lite vitt papper kan man leka fotostudio. Vilket jag gjorde i början på månaden med bl.a glas.
Känner du igen den här gamla glasmodellen får du gärna berätta vad den heter.

I slutet blev vädret vackrare, och då fotade jag en hel del nere vid en kolonistuga som hade brunnit. Jag var rätt fascinerad av alla de spännande former och färger som hade bildats.

Och i år längtar jag till att samma sol skall börja värma upp både mig och soliga hörn man kan sitta i.

Fler Tillbakablickar kan du betrakta där.

4 reaktioner till “Tillbakablick feb -09

Lämna en kommentar