Jul-Triss i triss

Helena kommer med årets sista tävling i FoteTriss som dessutom är en tävling. Vi får möjligheten att vinna en finfin fotobok, det tackar vi verkligen för.

Vet inte om jag ska be om ursäkt, men allt mitt fotande just nu verkar handla om jul.
Här kommer förmiddagens nytagna bilder, på temat jul, vad annars 😉

Glöm inte alla andra härliga triss i triss på FotoTriss,
eller varför inte besöka en kulig/kreativ/knasig Jul-Blogg,
välj det du tycker passar bäst, och tala gärna om vilket du väljer.

/T

25 reaktioner till “Jul-Triss i triss

  1. Fin jultriss på trissen tycker jag tycker mest om kompositionen med julkulorna som var bra. Jag har inte fått något besked om att bli medlem i fotoklubben ännu. Jag har skrivit till er angående om medlemskap i den.
    Hade fint!

  2. Det ska du väl inte.. be om ursäkt för.. din blogg, ditt material som du gör precis som du känner för:-) Julen är snart här .. förberedelser pågår lite runt om.. så du visar på en härlig färgrik triss i trissen.. Mysig Advent/Pialotta

    1. Klart jag gör som jag vill,, brukar det,, Men jag gör det ju till stor del för mina besökare,, och alla är inte lika förtjusta i julen.

  3. Jättesnygg och julig triss, ser att vi haft samma inspirationskälla 🙂
    Jag har inget ljustält men vita välda köksstolar och lampor. På önskelistan står dock ett ljustält! Tack så mycket för kommentaren, den värmde!

  4. Jag tycker om att gå in och få lite julkänsla i bloggarna (tack), för tittar man ut så känns julen väldigt avlägsen! Gillar dina bilder på kulorna, snyggt komponerat!
    Ha en fin måndag/E-L

  5. Tre snygga bilder och färgkoordinerat med rött, blått, rött och alla mot grå bakgrund, och så jultema. Genomtänkt helt enkelt 🙂 De blå kulorna är min favorit i din triss och hela trissen hör till mina favoriter i veckans omgång.

    1. Tack, det värmer! Temat var lätt, hade hela vardagsrumsgolet fullt med julsaker, tycker man blir så glad av att fota färgglatt julpynt,, Och roligt ska det ju vara, eller hur

  6. Har full förståelse för att det smyger sig in en del jul i bilderna den här årstiden. Snyggt fotad triss med härliga färger.

    Tack också för den fina kommentaren. Det värmer.

Lämna en kommentar