Vitsipps-triss

Kan inte låta bli att frossa lite i vitsippor.
Snart är årets period slut, och det är ett helt år till nästa gång.

Att ligga i en vitsippsbacke, trycka sig mot marken, känna solen och höra alla vårfåglarna,
samtidigt som man försöker få in hela kameran under de söta små,
då är livet riktigt bra!!

Så triss denna gång får tre vitsippor fotade från baksidan

vittriss-2

vittriss-3

vittriss-1

Fler bilder på temat bakifrån

/T

10 reaktioner till “Vitsipps-triss

  1. Tackar för kommentaren.
    Gillar din tolkning varav den sista bilden har riktigt snygga fäger (allt enligt mig).
    Blir med andra ord min favorit av de tre.
    Ha det gott.
    /Zippo

  2. Baksidorna av dina vitsippor är lika vackra som framsidan, ditt sista foto tycker jag extra mycket om.

    De enda vitsippor jag fotat i år är nere i Linköping och där var de nästan utblommade, i alla fall på gränsen. Några blåsippor fick jag också, men betydligt sämre bilder än de du visar och dår är det ändå baksidan. =)

    /Margareta G

    1. Tack för det. När något blir sämre betyder det bara en sak, att man måste göra om och försöka igen. När man är nybörjare som jag får man vara glad och det är en bra bild per 100 tagna. Så ut och fota, tänk på focus, ljus och bakgrund.

  3. Tack för dina fina kommentarer om mina bilder. Gillar dina också. Älskar macrofoton. Det sista blir min favorit. Det är magiskt vackert på något vis med härliga färger!

    1. Vad kul, är själv förtjust i sista. Blev rätt förvånad över effekten på den bildserien. Ibland ska man ha tur.

  4. Vackra foton alla tre! Älskar också att fota blommor, men är inte så duktig som jag skulle vilja vara. Det sista fotot blir min favorit:))

    1. Blommor är härligt, och det är nog ingen som är så duktig som vi vill vara. Det är bara att träna och att vara mycket kritisk till sina egna bilder. Att lära sig något svårt, ska ju vara svårt 😉

Lämna en kommentar